یادداشت های شخصی 🕊️

راه در جهان یکیست و آن راه راستی است، KEEP IT SIMPLE ذهن های آرام موفق‌تر اند

یادداشت های شخصی 🕊️

راه در جهان یکیست و آن راه راستی است، KEEP IT SIMPLE ذهن های آرام موفق‌تر اند

در صورتی که این خطا مشاهده می شود باید دقیقا به روش زیر عمل کرد:

Causes:

  • Unstable internet connection.
  • Corrupted On-Demand Installation Service (ODIS) installation.
  • Antivirus/Firewall/Proxy/ VPN (Virtual Private Network) preventing ODIS component to reach out to the Internet. 

 

Remove a potential corrupted ODIS installation:

  1. Navigate to C:\Program Files\Autodesk\AdODIS\V1.
  2. Run "RemoveODIS.exe" as Administrator.
  3. Download and install the latest version of ODIS from this link.
  4. Run the product install again

(https://emsfs.autodesk.com/utility/odis/1/installer/latest/AdODIS-installer.exe)

Install the software preventing the ODIS installer from automatically updating:

To prevent the update to happen and install the software with the ODIS shipped with the installer follow the steps below:

  1. Type “cmd” on the Start Windows button. 
  2. Open the Command Prompt (cmd) as Administrator.
  3. Type a command like the following (the part in “bold” can change according to the software you are trying to install and the related path on C:\Autodesk\…) and press Enter:
cd C:\Autodesk\AutoCAD_2022_English_Win_64bit_dlm\
  1. Type the command below and press Enter:
Setup.exe --noupdate 

 

https://www.autodesk.com/support/technical/article/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/An-Error-occurred-While-installing-the-product-when-you-try-to-install.html

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۲